Lucrăm pentru rezultat
Scopul nostru este rezultatul! Noi creăm și organizăm campanii publicitare, cu efecte vizibile.

Mai multe

Наши
услуги

Мы предоставляем полный спектр рекламных услуг от проектирования креативных концепций для организации комплексных рекламных кампаний.

Relațiile Publice duc direct şi indirect la creşterea prestigiului organizaţiei, au un mare grad de penetrare şi influenţare a opiniei publice prin intermediul mass-media. Alături de acest fapt, alte avantaje sunt:

  • generează publicitate gratuită - aceasta este răspândită în rândul unor categorii largi de public și consolidează imaginea în rândul opiniei publice.
  • credibilitate şi eficienţă mare ca urmare a faptului că nu sunt văzute de multe ori ca un demers comercial, în unele cazuri organizaţia este percepută ca un binefăcător. Deci orice mesaj lansat în astfel de condiţii este mai credibil.
  • menţinerea organizaţiei în atenţia publicului care duce la creşterea încrederii.

De ce BTL devine tot mai popular?

Consumatorii devin mai exigenți și mai informați, trebuie să înțeleagă în mod independent produsele oferite, să primească mai multe informații utile despre acestea și, în unele cazuri, să încerce produsul propus. Toate acestea sunt oferite de evenimente BTL bine organizate. Publicitatea BTL este creată direct pentru publicul țintă și vizează utilizatorul final al produselor promovate. Evident, întoarcerea potențială de la aceasta va fi mult mai mare decât cea din publicitatea clasică din mass-media, unde toată lumea primește un mesaj publicitar, indiferent dacă o persoană are nevoie sau nu de acest produs.

Out-of-home advertising, sau mai scurt OOH, include orice tip de publicitate, care încearcă să ajungă la consumator în mod direct, atunci când acesta se află în afara locuinței sale, prin expuneri ale mesajului atât tradiționale, cât și extrem de creative, având drept scop atragerea atenției consumatorului prin mici experiențe mai puțin ușor de uitat.
 
În funcție de categoria brandului și a valorilor pe care acesta le transmite prin mesajul publicitar, se poate alege modul prin care va fi expus publicului mesajul: tradițional sau ambiental. Dacă cel tradițional se referă la panouri, cel ambiental încearcă introducerea mesajului publicitar, cât mai creativ cu putință în medii exterioare frecventate de potențialii consumatori și amenajate în așa fel încât aceștia să intre în contact cu produsul sau să mimeze o experiență pe care o pot avea utilizandu-l.

Publicitatea tipărită are mai multe avantaje:

- Nu este limitată în timp și are o audienţă largă;
Prezintă o arie teritorială extinsă și o rapiditate a contactului;
Are o perioadă de expunere mai lungă, datorită faptului că cititorii pot reciti/revedea informația;
Pote fi mai atractivă datorită designului deosebit.

Chiar dacă există foarte multe tactici de publicitate, reclama TV a rămas una dintre cele mai eficiente și rapide metode de a ajunge la publicul vizat.
Publicitatea TV prezintă un șir de avantaje, cum ar fi :
•    scara largă la nivelul populației;
•    segmentarea publicului- în funcție de momentul zilei în care o reclamă este difuzată, poți ajunge la un anumit tip de public;
•    comunicare de brand- televiziunea reprezintă o oportunitate extraordinară, în primul rând prin diversitatea posibilităților de comunicare care permit o redare creativă a valorii unui brand;
•    multisenzorialitate- unul dintre marile avantaje ale publicității televizate este că te poți folosi de sunet și imagine pentru a spune povestea brandului tău și poți crea o reclamă de care audiența să își amintească

Radioul este pretutindeni – acasă, în mașini, în spațiile de afaceri. Radioul se adresează tuturor, de la adolescenți la vârstnici. Există un format pentru fiecare ascultător și pentru fiecare spot publicitar.
Radioul presupune o metodă excelentă de a face lucruri mari cu un buget mic. Bugetele de producție sunt minuscule în comparație cu cele pentru televiziune, la fel și costurile pentru timpul  de antenă.
Radioul este un mijloc ideal de comunicare în masă, de sine stătător și un susținător minunat al altor media.